when boys get jealous it's kind a cute, when girls get jealous it's like world war 3 is going to start

Haha bästa texten ever :pp
ASSÅ ANJA DU MÅSTE BÖRJA BLOGGA ;D
Nu äre söndag va? äsch skit it, Öhm, jo jag skulle berätta vad jag fick i presenter ;D En grå tubhalsduk fråna ginatricot med vantar som matchar, nytt headset, nya lakarn, en väska alltså en adidas väska i typ läder eller vad de nu e den är grön och vit HAMMARBY!!, en mjukis tröja från ginatricot svart va den, present kort till ginatricot 500 kr på "kortet", 800 kr, body lotion  VITAMIN E läppsyl VITAMIN E day creame VITAMIN E och en deo, de från the bodyshop, en bok slumpens bok heter den, grönt ljus, grön filt, en sånhär biljard kula som man skakar och de kmr fram ett ja eller nej svar på de man har frågat... de e ju självklart inte sanna svar, ett nytt fodral till min iPhone det var svart med text Love Kills Slowly från ed hardy ;D öh de va typ de, sees <3

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-12-26 @ 23:24:42
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

sv ; jaha ajrå ;/ jomen jag är sjuk ;p

2010-12-29 @ 15:12:59
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0